Green&Care - Lifestyle - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2019/08/30/miert_is_kuzdunk_avagy_eluralkodott_a_klima_depi/full_commentlist/1#c37606930
Válasz erre: Miért is küzdünk? - avagy eluralkodott a klima depi
2019-09-07T17:17:09+02:00
2019-09-07T17:17:09+02:00
knightly
http://blog.hu/user/166188
Szia, A depresszió gyakran akkor alakul ki, amikor az anyagi világban gondolkozó elme lehetőségeinek végéhez ér. Én is aggódom a Földért. Viszont ismerem a minden valószínűség ellenére elvet és hiszem, hogy nem vagyunk egyedül a küzdelemben, vannak égi és földi segítségeink is. Ha szeretnél gyógyírt a lelkiállapotodra legyél kicsit nyitott, végy egy nagy levegőt és olvasd el ezt a közvetítést: <a rel="nofollow" href="http://www.kryon.hu/2017.06.04.php">www.kryon.hu/2017.06.04.php</a><br />
<br />
Néhány sor idézet belőle (fontos, hogy olvass tovább az első hat mondat után is) :-). <br />
<br />
„ Kedveseim, csakugyan veszélyes dolgokat engedtetek a levegőbe és a vízbe, de nem az okozza ezt a ciklust. Nagyon régóta mondjuk, hogy hagyjátok abba a környezet pusztítását! Az oka? Az benneteket fog megölni, nem pedig Gaiát. Gaia látványosan ellenálló, és túl fog élni bármit, amit csak tesztek. Azonban, ti vagytok azok, akik talán nem fogtok túlélni, ha folytatjátok a szennyezést. A tudatosságotok megváltozásával mindez már elkezdett megváltozni. Elkezditek meglátni ezt, és vele együtt mozdultok. De nem az emberek okozzák a jelenlegi időjárásváltozást. Ez végül ismert dolog lesz.<br />
<br />
Ami most történik, az korábban is megtörtént már. Ez majdnem olyan, mint egy "újraindítás" az óceánok számára, és számos kettős eseményt hordoz. Az "óceán haldoklásáról" szóló beszámolókat fogtok látni, de ugyanakkor szokatlan riportokat is a túl sok halról, és más óceáni életről olyan helyeken, ahol hanyatlásnak kellene lennie. Magának az óceáni életciklus változásának a kezdetét és újraindulását fogjátok meglátni.<br />
<br />
A fő játékos ebben a megújulásban egy olyan hely, amire nem számítotok: az Antarktisz. Azt szeretném, ha figyelnétek az Antarktisz varázsára. Az mindig is a baktériumok és más óceáni életek megújulásának magja volt az óceánokban, és különösképpen aktív ezen mini jégkorszakokban. A folyamat tengeralatti áramlatokat fog új élettel megtölteni, hogy az mindkét féltekére kézbesítve legyen - mintegy tengeralatti szállítószalagként.<br />
<br />
Tehát, hogyan is hat ez az időjárásváltozás az emberiségre ebben a szeretetről szóló történetben? Hogyan is működik pontosan? Ez azt jelenti, hogy - a Föld főbb életciklusával együtt - lesz elég élelmetek! Az óceán adja az életet és az élelmet a bolygó számára, magának Gaiának az életciklusa számára. A Földnek ezt meg kell tennie értetek, és ez szoros kapcsolatban van a naptevékenységgel, illetve sok minden mással.”
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2019/08/30/miert_is_kuzdunk_avagy_eluralkodott_a_klima_depi/full_commentlist/1#c37596628
Válasz erre: Miért is küzdünk? - avagy eluralkodott a klima depi
2019-09-04T13:40:37+02:00
2019-09-04T13:40:37+02:00
Rabné Seress Emese Katalin
http://blog.hu/user/1473854
Bárki is vagy, aki ezt a cikket írtad, leírtad azt, amit az üggyel kapcsolatban èrzek..... Én teljesen szétcsúsztam ettôl a helyzettôl és ugyan nem örülök, hogy Neked rossz, de jó tudni, hogy nem csak én ôrültem meg. Majd egyeztessünk, megyek Veled ordibálni...Köszi, hogy leírtad! Üdv, Emese
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2017/11/23/a_gyerekek_mentik_meg_a_vilagot/full_commentlist/1#c34188061
Válasz erre: A gyerekek mentik meg a világot!
2017-11-24T16:37:26+01:00
2017-11-24T16:37:26+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
"Majd csapatokba verbuválódva közösen elhelyeztek a világtérképen bábukat (=népesség), cukrokat (=létszínvonal), lufikat (=CO2 kibocsátás) hol, milyen arányba vannak."<br />
<br />
Nem ártott volna a térképre még egy gyereket is felrakni, annak megfelelően hogy az elmúlt 70 évben mennyire dobták meg a népességet.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c32001939
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-21T11:33:07+01:00
2016-12-21T11:33:07+01:00
szanalmas
http://blog.hu/user/56532
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak?full_commentlist=1#c31937639" class="reply_nick_294509" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31937639 );">@kvadrillio</a>: <br />
<br />
Sajnos az egészségtelen ételek gyártását nem engedélyező államtitkárt kevesen keresik meg nem engedélyeztetés céljából!!!4!
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31937745
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-11T14:32:45+01:00
2016-12-11T14:32:45+01:00
CoolKoon
http://blog.hu/user/26782
Hijnye, de hát ez nem illik ám bele a hivatalos biofos-ideológia narratívájába! Hivatalos tanulmány igazolja, hogy a salátatermesztés több szén-dioxidot termel mint a szalonnazabálás (bacon=szalonna)?! Ez biztos csak azért lehet, mert a tanulmányt a sorosistaimpralstakaptalstazsidófasisztatrapista húslobbi fizette!!! <br />
Sajnos az a szomorú igazság, hogy az összes ilyen "egyél füvet" típusú mozgalom színtisztán lelkiismereti alapokon nyugszik, és az érvrendszerük általában csak áltudományos maszlagokból áll, hiszen a téziseiket racionálisan képtelenek bebizonyítani. Ez a cikk pedig egy újabb szög a koporsójukba. Csak így tovább :P
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31937681
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-11T14:24:46+01:00
2016-12-11T14:24:46+01:00
CoolKoon
http://blog.hu/user/26782
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak?full_commentlist=1#c31937639" class="reply_nick_294509" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31937639 );">@kvadrillio</a>: Lehet is, drága Caps lock-megszállott barátom...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31937639
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-11T14:19:22+01:00
2016-12-11T14:19:22+01:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
eccerű ! EGÉSZSÉGTELEN TERMÉKEKET NEM KELL GYÁRTANI, ENGEDÉLYEZNI !!! MERT EZZEL AZ ERŐVEL PATKÁNYMÉRGET IS LEHETNE ÁRUSÍTANI !
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31936319
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-11T11:11:27+01:00
2016-12-11T11:11:27+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak?full_commentlist=1#c31934841" class="reply_nick_56532" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31934841 );">@szanalmas</a>: +1
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31934841
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-11T01:25:33+01:00
2016-12-11T01:25:33+01:00
szanalmas
http://blog.hu/user/56532
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak?full_commentlist=1#c31931125" class="reply_nick_1167681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31931125 );">@erkölcsi hulla</a>: Ja, és az meg fel sem tűnik nekik, hogy a szuperdrága szuperfoodtermelő országokban még szarabb az átlagéletkor, pedig zabálhaják éjjel-nappal a szuperfoodot.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31932429
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-10T20:40:20+01:00
2016-12-10T20:40:20+01:00
Mr Eggs
http://blog.hu/user/1080862
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=fPGnBkH3fBg">www.youtube.com/watch?v=fPGnBkH3fBg</a><br />
<br />
Kisé zavaró tény, hogy a quinoa termelő országok lakossága nem tudja megfizetni a saját tradicionális ételét mert olyan drága lett,hogy számukra megfizethetetlen. <br />
<br />
A pálmaolajról meg ne is beszéljünk az mekkora környezet rongálással jár.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/12/09/milyen_kovetkezmenyei_lehetnek_az_egeszseges_taplalkozasnak/full_commentlist/1#c31931125
Válasz erre: Milyen következményei lehetnek az egészséges táplálkozásnak?
2016-12-10T18:11:49+01:00
2016-12-10T18:11:49+01:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
Superfoods = adjuk el a szart sokszoros áron a nyugati barmoknak, akik azt hiszik hogy ettől lefogynak, esetleg nem döglenek bele az egyoldalú étkezés szövődményeibe. Átlagban nagyvárosi, 30+ nők veszik be ezt az átverést, mivel azt akarják hinni hogy ettől majd jobb lesz, mert hogy sok sok pénzt költenek el rá. Egyél lencsét bazdmeg. Superfood az is.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31836584
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-28T11:45:54+01:00
2016-11-28T11:45:54+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31834550" class="reply_nick_68114" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31834550 );">@BéLóg</a>: <br />
<br />
"Mivel az emberek félnek az atomtól"<br />
<br />
Mert a sötétzöldek ezt sulykolják beléjük. <br />
<br />
A LED-ek gyorsabb elromlását nerm a gyártásnál intézik el, hanem az alkalmazásnál. Persze az ipar számos egyéb területén dívik a szándékosan gyenge anyaghasználat - olvastam például olyat, hogy egyes mosógépek csapágyrögzítése spiáterből van. Elektronikai cuccoknál sokat játszik az erkölcsi avulás, de azért a gyártók biztosra mennek: pl. valahol olvastam egy felmérésről, ahol a napelemes rendszerek invertereinek élettartamár vizsgálták. Egyes gyártók (régebbi) termékei 20 évet is kibírtak, míg mások újabb termékei 7-8 év alatt kipurcantak. A hiák okairól nem volt szó, de elektronikai ismereteim alapján azt mondom, kisebb részben a teljesítmény-félvezetők alulméretezése lehetett az ok, sokkal nagyobb részben pedig az, hogy az áramkörben még éppen alkalmazható legkisebb feszültségtűrésű _alu_ elkókat alkalmazták bennük. E kettő az elkók túlmelegedését és ezzel idő előtti kiszáradását okozta, hiszen az alu elkók szivárgási árama a legnagyobb, ráadásul a kis feszültségtűrés ezt csak fokozza. <br />
<br />
A "tökéletes" tartály kemény dió lesz, mert a hidrogén tényleg mindenen át diffundál, lévén a legkisebb atom, ráadásul a magja egy sima proton. <br />
<br />
Amúgy a metánnal azt hiszem, hülyeséget írtam. Ha jól emlékszem, inkább etilalkoholt használnak az üzemanyagcellákban. Persze ott is van szén, de talán megoldható, hogy a levegő CO2-jét használják fel, esetleg mondjuk fából vagy más biomasszából vonják ki, akkor ez nem növeli a CO2-kibocsájtást. <br />
<br />
"Amúgy is hamarosan nekiállnak majd az olcsó víz sótalanítókkal"<br />
<br />
Nem is értem, miért nincsenek már ilyenek ezerszám. Hiszen pl. a Közel-Kelet tengerparti országaiban van napsütés bőven, viszont várhatóan tovább terjednek a sivatagok.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31834550
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-28T01:31:01+01:00
2016-11-28T01:31:01+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31827330" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31827330 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: <br />
Dehogy haragszom! Imádok gondolkodni.<br />
A "dupla" kibocsátást a nyilvánvalóan megnövekedő erőmű igényre mondtam. Mivel az emberek félnek az atomtól, csakis a fosszilis marad. Tartósan fenntartható energiatermelésre a megújulók csak speciális területeken alkalmasak...<br />
Dimmelés, LED, nincs különbség köztünk. Annyit, hogy a mai LED-eket most "törvényileg" 45ezer órában korlátozzák, miközben azok KORREKT előállítással a dupláját is bírnák. Csak az nagyon hamar (3-4 év) kipusztítaná (!) a világítótest piacot (ez volt a wolframszálwas izzóknál is). Így hát ezeknek "el KELL romlaniuk" a nagy büdös közösség érdekében.<br />
<br />
A hidrogénautó a jövő. Sokkal egyszerűbb egy "tökéletes" tartályt feltalálni, ami se nem ereszt, se nem lesz törékeny, mint bármilyen szuper akkut. A metánról nem tudok, de szerintem annak elégetése is "üvegházhatású". Így nem hiszem hogy alternatíva lenne. Ja és hidrogén a tengervízben korlátlanul rfendelkezésre áll. Amúgy is hamarosan nekiállnak majd az olcsó víz sótalanítókkal, mert mikor elolvadnak a gleccserek, pénzért vesszük majd a vizet. Akkor az elektrolízis vagy ozmózis vagy a napenergiával történő vízforralás/sótalanítás is hatékonyan fog menni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31827330
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-27T11:36:03+01:00
2016-11-27T11:36:03+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31820622" class="reply_nick_68114" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31820622 );">@BéLóg</a>: <br />
<br />
Ne haragudj, ha a tiéddel kicsit ellentétes véleményt írok meg. <br />
<br />
Az elektromos autók a mostani akkukkal valóban közel a vicc kategóriája. Szinte hetente olvasni forradalmian új akkumulátorokról, amelyeknek a kapacitása, töltési sebessége többszöröse a mostaniakénak, csak sajnos eddig egyikből sem lett piacérett termék. Azért remélem, hogy előbb-utóbb valamelyikből lesz, és akkor az hatalmas ugrás lesz. <br />
<br />
Abban tévedsz, hogy az duplán kibocsájtják azt a CO2-t, amit amúgy a fosszilis üzemanyagú autók termelnének. Egy ilyen autó tank-to-wheel hatásfoka 30-35% körül lehet, ami rosszabb, mint egy szénerőműé, ráadásul a szénerőmű füstgázait mégiscsak könnyebben lehet jobban szűrni, mint az autóét. Ráadásul áramot nem csak szénből lehet előállítani, az atomerőmű pedig végképp abszolút tiszta energiaforrás (a sötétzöldek persze nem értenek ezzel egyet). <br />
<br />
Egy kis túlzás, hogy a fénycsövet éjjel-nappal kell égetni ahhoz, hogy megtakarítást hozzon. A fénycsövek élettartamát 3 órás ciklusok esetére határozzák meg, vagyis nem olyan vészes a helyzet. Ráadásul elekronikus előtéttel (a T8-as fénycsövek eleve csak ilyennel üzemeltethetők) tovább nő az élettartamuk és a fényhasznosításuk. <br />
<br />
Vannak dimmelhető elektronikus előtétek, csak olyan drágák, hogy nem éri meg használni őket. Mellesleg a wolframizzó dimmelése is tiszta energiapazarlás, mert minél jobban dimmeled, annál alacsonyabb lesz az izzószál hőmérséklete, és ezzel az izzó amúgy is pocsék hatásfoka. Sovány vigasz, hogy az élettartama a sokszorosára nő. <br />
<br />
A LED-eket eredetileg 100 ezer órás életartammal hirdették, ez aztán szépen elkezdett csökkenni, most már vannak 20 ezer órás LED-fényforrások is. Az igazság itt az, hogy a jobb fényhasznosítás és az alacsonyabb költségek érdekében a gyártók túlhajtják a LED-eket, ezért csökken az élettartam ilyen drasztikusan. A gyártó ui. mondjuk 4 helyett inkább csak 3 LED-et épít be a világítótestbe, de ezt a hármat túlhajtja, így eléri ugyanazt a fényáramot, de kisebb költséggel. Kurva nagy üzlet, mert a legtöbb LED-es világítótestben nem cserélhetők a LED-ek, így ha kiégett a LED, nemcsak a LED-et kell megvenned, hanem az egész világítótestet. <br />
<br />
A hidrogénmeghajtású autónak nincs nagy jövője, mert a hidrogén igen nehezen tárolható. Minden edény falán diffundál, ráadásul a hidrogént "felszívott" acéltartály törékennyé is válik. Vannak trükkök, pl. vegyületben tárolni a hidrogént vagy nagy felületen abszorbeálni, de igazából ezek sem jó megoldások. Valószínűbb, hogy a metánt használó üzemanyagcellák fognak idővel elterjedni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31820622
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-26T17:37:42+01:00
2016-11-26T17:37:42+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647895" class="reply_nick_288142" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647895 );">@Szabványok</a>: Bizonym, bizony, BORZASZTÓAN igazad van.<br />
Az elektromos autó a jelenkor egyik legdurvább beetetése. Minden szempontból súlyosan környezetkárosító, mondjuk CO2-t nem bocsát ki. Kibocsátják azok az erőművek duplán, amelyek megtermelik nekik az áramot.<br />
Az elektromos autó olyan mint az energiatakarékos fénycső, amit "lámpának" meg "izzónak" neveztek. Ami tele van higannyal, veszélyes hulladék és csakis akkor hozott megtakarítást, ha valaki ÉJJEL-NAPPAL égette. Mert ugye limitált bekapcsolásszám meg dimmelés teljes lehetetlensége.<br />
Most meg itt a LED. Amit he-he-he, szándékosan 45e óra működésre korlátoznak, mert különben mi lenne a qva gazdasággal? Öt év múlva senki nem venne LED-et...<br />
Jééé, ez is volt már a wolframos izzók esetében? (Lásd net.) Nincs új a nap alatt.<br />
<br />
Az egyetlen értelmes megoldás a hidrogénmeghajtású autó lehet a következő évszázadra, de hát amíg erre rá nem jönnek, addig miért is ne áruljanak elektromosat?
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31766208
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-20T04:08:41+01:00
2016-11-20T04:08:41+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649863" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649863 );">@nemecsekerno_007</a>: 200... 20... úgy tűnik, elnéződött wegy tizedesvessző, vagy esetleg van többféle skála? Mindegy. A lényeg a lényeg, KIZÁRÓLAG a CO2-vel foglalkoznak, mert az PÉNZZÉ tehető.<br />
Ja, most láttam egy jó viccet:<br />
Mondjuk az embereknek, hogy ők okozzák a felmelegedést.<br />
Adóztassuk meg őket érte.<br />
Aztán mondjuk meg nekik, hogy EZZEL segítettek a Földnek túlélni.<br />
<br />
Hát, szerintem tökéletesen visszadja a dolgot.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31685973
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-09T19:33:08+01:00
2016-11-09T19:33:08+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31684495" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31684495 );">@Wildhunt</a>: <br />
<br />
Ez így igaz, hiszen az egész tömeget fel kell emelni az utazómagasságba. Azt sem hiszem, hogy az akkor fennálló óriási terhelésnél van a hajtómű optimális üzeme. <br />
<br />
Talán Elon Musk Hyperloopja lesz a megoldás a kisebb (pl. 5000km alatti) távokra.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31684495
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-09T16:06:11+01:00
2016-11-09T16:06:11+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31681449" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31681449 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Én úgy tudtam, hogy a repülőgép legnagyobb fogyasztása fel- és leszállás közben jelentkezik, de akkor valami eszméletlen magas, repülés közben fogyaszt utaskilométerben jóval kevesebbet, mint gyakorlatilag bármi más. Vagyis elég a (pld) 5000 Km-nél rövidebb járatokat beszüntetni :D
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31681449
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-09T09:53:55+01:00
2016-11-09T09:53:55+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647619" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647619 );">@Wildhunt</a>: <br />
<br />
Valahol azt olvastam pár éve, hogy a repülő utaskilométerre vetítve már kevesebb üzemanyag-fogyasztással jár, mint az autó. Sajnos már nem emlékszem a részletekre, arra sem, hol olvastam, így fenntartással kezeld.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31681237
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-09T09:22:45+01:00
2016-11-09T09:22:45+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31679937" class="reply_nick_288142" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31679937 );">@Szabványok</a>: Méltóképp irigyellek :D
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31679937
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-09T00:21:23+01:00
2016-11-09T00:21:23+01:00
Szabványok
http://blog.hu/user/288142
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31648081" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648081 );">@Wildhunt</a>: Biciklim van már kettő is, az újabb egy aluvázas KTM. Most egy hathengeres BMW-t akarok. Benzinest, mert nem akarom irtani az embereket.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31668375
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T17:08:16+01:00
2016-11-07T17:08:16+01:00
Mérnork
http://blog.hu/user/302753
"Tudósok szerint a Föld hőmérsékletének most csökkennie kéne, ahogy közelít a soron következő jégkorszak ideje. Ehelyett ennek épp az ellenkezőjét tapasztaljuk."<br />
Ja, pedig de kibaxott jó lenne, ha megint jég borítaná Észak-Eu-t egész évben, nálunk meg tundra lenne!!! Tényleg nagyon szar, hogy ezt megakadályozzuk... ;-))))
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31667029
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T13:56:32+01:00
2016-11-07T13:56:32+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31666011" class="reply_nick_1184861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31666011 );">@Green and Care Lifestyle</a>: Vagyis össze kell hívni egy bizottságot, ami megtárgyalja a megoldás megtalálására felállítandó bizottság jelölőülésének menüjét? VAN megoldás. Csak politikailag vállalhatatlan. Olvasd el fentebb.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31666011
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T11:27:36+01:00
2016-11-07T11:27:36+01:00
Green and Care Lifestyle
http://blog.hu/user/1184861
A probléma nagyon összetett és nyilván egy cikkel nem lehet választ adni mindenre. <br />
<br />
Én úgy gondolom, hogy jelenleg nincs még olyan megoldás, fejlesztés, kezdeményezés, ami 100%-ig megfelelne minden követelménynek. <br />
Ahhoz, hogy megtaláljuk a jó megoldásokat próbálkozni kell, tesztelni, hatástanulmányokat végezni. <br />
Jó példa erre az elektromos autó: ha végig gondoljuk, hogy pontosan hogyan működik, milyen erőforrások, alapanyagok szükségesek hozzájuk láthatjuk, hogy mégsem olyan fenntartható. Viszont az a tény, hogy az emberek megoldást próbálnak keresni arra, hogy hogyan tudnának úgy utazni, hogy a lehető legkisebb kárt okozzák a természetnek az nagyon jó. <br />
<br />
Mindennek az alapja az, hogy gondolkozzunk. <br />
Végig kell gondoljuk, hogy minek milyen következménye van, döntéseinkkel mit támogatunk.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31665811
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T10:56:22+01:00
2016-11-07T10:56:22+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31665355" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31665355 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: A nemes vadember máig élő mítoszának eredménye. Mer hogy ott minden ideális lenne, ha a mocsok fehérek nem zsákmányolják ki őket. És persze Európában állítsuk meg a túlnépesedést, mert nem tud minket eltartani a föld.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31665355
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T09:45:37+01:00
2016-11-07T09:45:37+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31651433" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31651433 );">@midnight coder</a>: <br />
<br />
Minden dollár, amit Afrikában a éhezés ellen vagy a gyermekhalandóság csökkentése érdekében elköltöttek, a probléma megsokszorozódását eredményezte egy emberöltővel később. Ami persze azt is jelenti, hogy egy dollá relköltése az adott célra kb. 20 évvel később 5-10 dollárnyi igényt támasztott. <br />
<br />
Elképesztő a nemzetközi servezetek és az egyes kormányok rövidlátása. Biztos mindenki emlékszik a felpüffedt hasú, csontsovány néger kisgyerek képével a szívekre hatni akaró plakátokra. Csak hát ugye a rosszul kivitelezett segítség azt eredményezte, hogy most minden ilyen plakétra nem egy, hanem 10 ilyen kisgyereket kellene ábrázolni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31664509
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-07T01:05:46+01:00
2016-11-07T01:05:46+01:00
szita szita péntek
http://blog.hu/user/401973
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649231" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649231 );">@nemecsekerno_007</a>: "A gazdag nyugati országokban kb. az élelmiszer 40%-a végzi a kukában." - Nem mondom, hogy nincs pazarlás, mert nyilván van ellenben kevésbé tartom ezt fontosnak. A "kukában végezni"-nek is vannak fokozatai. Több csirkemellet vesznek mint csirkenyakat? Valószínű. Ellenben a kevésbé guszta állati eredetű fehérje is felhasználásra kerül. Lejárt a termék szavatossága és a polcokról a kukába kerül? Gyanús hogy nem, hisz tápértéke van ergó értéket képvisel. A fránya kapitalizmusban meg mindenből kisajtolják amit lehet. Szal' lesz belőle állateledel. Gyanítom szemétbe csak az kerül, ami a háztartásoknál képződik és a kommunális hulladék mixébe kerül - ez viszont nekem nehezen hihető, hogy önmagában elérné a 40%-ot. Nem lehet inkább hogy nagyvonalúan az előzőeket is beleértik? <br />
<br />
Ha már pazarlás és élelmiszer, akkor én inkább a húsfogyasztás arányának növekedésében látom a "mumust". Az állat által elfogyasztott gabonában jóval több tápérték van, mint amennyit az állatból kinyerünk. Szüleim gyerekkorában hetente egyszer került hús az asztalra - ma minden étkezésnél. <br />
<br />
"Az se jó, hogy olcsó az élelmiszer, részben ez vezet pazarláshoz" - Ez nagyon messzire vezet. Drága élelmiszer csak akkor lehet, ha felszámoljuk (de legalábbis igen jelentősen mérsékeljük) a társadalmi egyenlőtlenségeket. Tudomásul kell venni, hogy az élelmiszer azért olcsó (ha nem lenne az, akkor mesterségesen teszik azzá támogatásokkal kedvezményekkel), hogy ne legyenek éhséglázadások. Szép dolog a környezetvédelemről ábrándozni, de ezen a ponton elértünk oda, hogy a társadalom teljes szerkezetét újra kellene gondolni és azt megvalósulni. Megkockáztatom ez nagyobb utópia, mint a környezettudatos társadalom megteremtése...<br />
<br />
"Nem kéne visszamenni a középkorba, csak a gazdag országoknak kéne javítaniuk a hétköznapok hatékonyságán." - Mennyire? Hol a határ? A létezésünk szükségképpen környezeti terhelést okoz. Mennyi az ami még elviselhető? A jelenlegi felét elbírná a föld? Félre ne érts, nem állítom, hogy ha kisebb lenne a terhelés, akkor nem lenne a természetnek jobb. De komolyan számít, hogy 2X vagy 1X alatt éljük fel a javainkat? Mármint... amíg van terhelés, addig folyamat lehet küzdeni azért, hogy kevesebb legyen. A középkort idéző példámmal egyáltalán nem akartam túlzásba esni, komolyan gondolom, hogy az esetleg érne valamit, a többi csak szépségflastrom a halotton.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31653533
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T22:10:11+01:00
2016-11-06T22:10:11+01:00
Lokális elhülyülések figyelhetők meg világszerte, de ez nem cáfolja, hogy a homo sapiens sapiens a töretlen fejlődés útján gázol tovább, a csillagok felé. Na, ugyanez a helyzet a globális/nak mondott/ felmelegedéssel is.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31652693
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T21:07:42+01:00
2016-11-06T21:07:42+01:00
grigorij
http://blog.hu/user/774900
A cím<br />
"6 bődületes tévhit a globális felmelegedésről!"<br />
arra utal, hogy a poszt tagadja a globális felmelegedést...<br />
Aztán látom, hogy a tagadók érveit cáfolja.<br />
Szóval magyarul srácok.<br />
A lista pontos, de soha nem lehet megtéríteni a szkeptikusokat. Főleg azt a halmazt, akik ilyen dolgok tudományos tagadásával akarnak címlapra kerülni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651607
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:48:17+01:00
2016-11-06T19:48:17+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650897" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650897 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Sőt még az is igaz, hogy a gólyafészkek száma arányos a gyerekszületésekével, hiszen minél nagyobb a falu annál több a fészek és persze a gyerek is ... :-)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651433
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:22:31+01:00
2016-11-06T19:22:31+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649379" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649379 );">@Wildhunt</a>: A probléma ott kezdődik, hogy azokban az országokban, ahonnan a migránsok jönnek nem azért szar a helyzet, mert globális felmelegedés van, vagy mert a csúnya gonosz európaiak kizsarolták őket, hanem azért, mert a kicsi négerek kb. addig csinálták a gyereket, amíg a felesleg éhen halt. A Föld népességének a létszáma ezeken a lepratanyákon (Afrika, Közel-Kelet) az elmúlt 100 évben megtízszereződött. Ez azt jelenti, mintha mi itt kis hazánkban kb. 100 millióan lennénk. Nos, ez esetben itt is rohadtul szar lenne az élet, és az emberek többsége éhezne. Anno ott kúrták el, hogy a kicsi négereknek nem élelmiszersegélyt kellett volna küldeni, hanem fogamzásgátlót.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651409
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:16:48+01:00
2016-11-06T19:16:48+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650193" class="reply_nick_882279" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650193 );">@A jó Pista bácsi</a>: Ráadásul, a CO2 is egy rakás tényezőtől függ. A legnagyobb CO2 kibocsájtó a közlekedésen belül a hajózás és a repülés. Ezzel együtt az ipari forradalom hajnaláról itt ragadt belsőégésű motorokat valóban ideje lenne selejtezni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651387
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:14:09+01:00
2016-11-06T19:14:09+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31651345" class="reply_nick_462270" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31651345 );">@Kedélyes Paraszt</a>: MaXimálisan.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651375
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:12:52+01:00
2016-11-06T19:12:52+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
"3. A te családod is érintett lehet az egyre erősödő allergiás megbetegedések révén, amikért a növények korai és egyre intenzívebb virágzása is okolható."<br />
<br />
Aligha. Az allergiának elég sok oka lehet, de ezeket alighanem inkább a szervezetünkön belül kellene keresni. Különféle vegyszerek a környezetünkben, kajánkban, orvostudomány fejlődése (= életképtelen gyerekek is felnőnek és továbbadják a nem túl jó génjeiket, és nem egy generáció óta), stb.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31651289
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T19:01:48+01:00
2016-11-06T19:01:48+01:00
gyurminátor
http://blog.hu/user/1035518
Az emberi kapzsiság, az érdektelenség és a tudatlanság fogja az emberiség végét okozni...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650897
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T18:15:55+01:00
2016-11-06T18:15:55+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649663" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649663 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: <br />
<br />
"Persze brit tudósok megmagyarázzák azt is, hogy a gólyafészkek száma összefüggésben van a faluban született gyerekek számával."<br />
<br />
Na de ezt minden óvodás tudja, hiszen a gólya hozza a gyereket.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650883
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T18:13:54+01:00
2016-11-06T18:13:54+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650279" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650279 );">@nemecsekerno_007</a>: "<br />
A jelenlegi felhasználási szint mellett (ez kurvára nem mindegy :)"<br />
<br />
De baszki a felhasználási szint folyamatosan emelkedik, miközben a tartalék az akkor említett 25 évről már 60-ra emelkedett.... csak én érzem a paradoxont? :-)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650743
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:57:04+01:00
2016-11-06T17:57:04+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647449" class="reply_nick_946725" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647449 );">@Valóság nevű unokahúgotok</a>: <br />
<br />
" Ha "tudósok" állításaira hivatkozol ("tudósok szerint"), akkor ezt úgy szokás megtenni, hogy pontosan jelezzük, kikről és nekik mely kutatási eredményeiről-publikációiról van szó."<br />
<br />
Persze mindez terád nem vonatkozik, te ex cathedra tehetsz kijelentéseket pl. az 1. pontodban.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650711
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:52:10+01:00
2016-11-06T17:52:10+01:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
Aki azt állítja, hogy az utóbbi harminc évben nem változott hazánk klímája, az vagy nagyon fiatal, vagy hülye.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650675
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:46:30+01:00
2016-11-06T17:46:30+01:00
Arte Peritus
http://blog.hu/user/1092822
A kiotói jegyzőkönyv az ENSZ 1992 májusában véglegesített szövegezésű, 1992 júniusában Rio de Janeiroban aláírt éghajlat-változási keretegyezményének (UNFCCC) kiegészítő jegyzőkönyve (más néven protokollja), amelyet 1997. december 11-én az UNFCCC tagállamok harmadik konferenciáján, Kiotóban fogadtak el és nyitottak meg ratifikálásra. A Jegyzőkönyv 2005. február 16-án lépett hatályba az Amerikai Egyesült Államok és Ausztrália kivételével a világ összes jelentős országának (köztük a Magyar Köztársaság) támogatásával.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650661
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:45:33+01:00
2016-11-06T17:45:33+01:00
gpe
http://blog.hu/user/143612
Tipikus hatásvadász:<br />
cikk címe: "6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!"<br />
tévhit 5.: "Még ha csinálnánk is valamit, Kína úgyis épít egy szénerőművet a héten. Minek vesztegessem az időm?<br />
TÉNY: Kínában is vannak törekvések a széndioxid kibocsájtás csökkentésére. A szélerő területén elsők a világon és a napenergia területén pedig a másodikak."<br />
A "ténynek" köze sincs az eredeti feltevés feloldásához, csupán mellébeszélés az.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650391
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:13:28+01:00
2016-11-06T17:13:28+01:00
szilvatövis
http://blog.hu/user/617530
A felmelegedés valóban növeli a csapadékmennyiséget, az özönvíz szerű esőzések gyakoriságát is. Ez hűtő hatással bír a légkörre.<br />
A légkörzés intenzitása azonban nem ettől függ, hanem a hőmérséklet különbségtől.<br />
A viharos időjárás ezért inkább a lehűlés kísérőjelensége (kisjégkorszak).
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650293
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:04:29+01:00
2016-11-06T17:04:29+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650183" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650183 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: <br />
<br />
A Föld meg banán alakú :) És Darwin tévedett, nincs evolúció...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650279
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T17:03:30+01:00
2016-11-06T17:03:30+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650143" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650143 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: "a Föld olajkészlete már csak 20-25 évig elég..."<br />
<br />
Nem figyeltél v. a tanár nem olvasta el rendesen. :)<br />
A jelenlegi felhasználási szint mellett (ez kurvára nem mindegy :)<br />
Ezt egyébként a Római klub jelentett 1970 környékén és nem kalkulálták bele a fogyasztás csökkenését, az árak emelkedését és újabb lelőhelyek feltárását. Ettől függetlenül a kitermelés egyre drágább lesz, mert először a könnyen kitermelhető kőolalj fogy el, akkor mennek át a drágább technológiákra. De nem szaporítanám a szót, mindenki azt ért meg amit akar :)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650183
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:56:12+01:00
2016-11-06T16:56:12+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650081" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650081 );">@nemecsekerno_007</a>: "<br />
http://www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/images/abra1.jpg"<br />
<br />
Ebből én azt olvasom ki, hogy a dinoszaruruszok valószínűleg fűtött karámokban, délebbre klímás istállókban laktak, plazmatévét néztek és valószínűleg túlzásba vihették az olajalapú gazdaságot, mert kurva meleg volt. :-)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650143
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:54:13+01:00
2016-11-06T16:54:13+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31650081" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31650081 );">@nemecsekerno_007</a>: "Amúgy földrajz szakon végeztem majdnem 20 éve, szakmai körökben már a 90-es évek elején téma volt és nyílván nem csirkecsontokból v. kecskemájból olvasták ki ezeket :)"<br />
<br />
Te az én kémia tanárom/osztályfőnököm meg 1992-ben mondta már, hogy szaklapokban olvasta, hogy a Föld olajkészlete már csak 20-25 évig elég. Ahhoz képest most is van és lesz is még ...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31650081
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:49:20+01:00
2016-11-06T16:49:20+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649663" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649663 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: <br />
<br />
"A légkör mióta melegszik? Pár tíz, pár száz éve? A Föld ciklusához képest kb. két másodperce...."<br />
<br />
Pont azért ad okot aggodalomra. Valóban voltak ingadozások, de azok nagy részéről kiderült mi okozta (vulkánkitörés, aszteroida becsapódás etc...) Egyébként meg pont az ipari forradalom után kezdett melegedni ez azóta tart, ami már tendencia. <br />
<br />
"Persze brit tudósok megmagyarázzák azt is...."<br />
<br />
Jajj, kurvára nem "brit tudódok" beszélnek erről, nem kell összemosni a dolgokat. Olvass utána egy kicsit jobban mert hiába írom itt le 30x az nem segít. <br />
Bonyolultabb történet ez mint, hogy leírjak két mondatban. Amúgy földrajz szakon végeztem majdnem 20 éve, szakmai körökben már a 90-es évek elején téma volt és nyílván nem csirkecsontokból v. kecskemájból olvasták ki ezeket :)<br />
<br />
De itt egy kis olvasmány:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.matud.iif.hu/08jun/Csaszar01.jpg">www.matud.iif.hu/08jun/Csaszar01.jpg</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/images/abra1.jpg">www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/images/abra1.jpg</a>
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649863
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:36:02+01:00
2016-11-06T16:36:02+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649539" class="reply_nick_68114" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649539 );">@BéLóg</a>: "A vízgőz például többszörösen üvegházhatású a CO2-höz képest, de a metánról azt is tudom, hogy az 200x..."<br />
<br />
A metán kb. 25x erősebb üvegházhatású mint a CO2, ne keltsünk pánikot.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://konteo.blogrepublik.eu/2011/04/05/a-globalis-felmelegedes/">konteo.blogrepublik.eu/2011/04/05/a-globalis-felmelegedes/</a><br />
<br />
"Kétezer éve a Föld átlaghőmérséklete ismereteim szerint 6 fokkal volt magasabb mint ma, most pedig aztállítják a tudósok, hogy +2 foknál jól kihal az emberiség..."<br />
<br />
Pontosnak nevezhető mérés az 1800-as évek vége óta van. A 2000 évvel ezelőtti adatok nagyon pontatlanok 2-3 fok eltérés símán lehet. Illetve mérések nincsenek is, csak egyéb, közvetett módszerekkel lehet következteni a klíma állapotára (üledékek elemzése, növényi fosszíliák, tengerszint (fúrókagylók) Nagyobb távlatban messze nem olyan pontos mint amióta mérés van. Ezért is tartott sokáig 20-30 év mire a klímaváltozásról ki merték a tudósok jelenteni, hogy 90%, hogy az emberi tényező okozza. (Ipari forradalomtól)<br />
Egyébként:<br />
1. A Föld a keletkezése óta folyamatosan hül, eleinte 100Cfok volt a légkör hőmárséklete (kb. 4 Mrd éve) aztán mikor 100 alá csökkent, a légkörben lévő gőz kicsapódott, ebből keletkeztek az óceánok.<br />
2. A fosszilis tüzelőanyagok (szén, kőolaj) olyanok mint egy időkapszula. A kialakulásoknak köszönhető, hogy a légkör mai (utóbbi kb. 30 ezer év) mai összetétele stabilizálódott. Azokban az időkben a sokkal melegebb volt a légkör (Dínók kora) magasabb volta CO2 és vízgőz tartalma (csak páfrányfélék éltek, igaz 15-20 méter magasra nőttek). A fosszilis tüzelőanyagok elégetésével azokat a légköri és klimatikus viszonyokat állítjuk vissza, ill. abba az irányba teszünk egy jó nagy lépést. A különbség annyi, hogy több millió év alatt alakultak ki, vissza viszont sokkal gyorsabban.<br />
<br />
De egyébként itt egy kis paleoklimatológia :)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/">www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/</a>
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649691
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:22:18+01:00
2016-11-06T16:22:18+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31648105" class="reply_nick_522071" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648105 );">@Csaba121</a>: Néhány száz év alatt.... igen. És mikor összesen 2 millió ember élt a Földön, akik nem autóztak, akkor mitől ingadozott néhány száz év alatt?
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649663
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:20:32+01:00
2016-11-06T16:20:32+01:00
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649195" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649195 );">@nemecsekerno_007</a>: A légkör mióta melegszik? Pár tíz, pár száz éve? A Föld ciklusához képest kb. két másodperce és cikluson belüli ingadozások jó sokszor előfordultak már ember nélkül is.<br />
<br />
Persze brit tudósok megmagyarázzák azt is, hogy a gólyafészkek száma összefüggésben van a faluban született gyerekek számával.<br />
<br />
A lehűlési ciklussal kapcsolatos megjegyzésedre fentebb már hozzászóltak többen, így azt hanyagolom.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649617
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:15:13+01:00
2016-11-06T16:15:13+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
Ja, metánt főleg a kérődzők eregetnek míg lebontják a cellulózt, csak a Patagóniában ellegel többszáz millió ilyen finggyár, a világról már nem is beszélve. Kábé másfélmilliárd tehén pukizik folyamatosan, de még sosem hallottam arról, hogy ezt a számot az üvegházhatású gázok miatt csökkenteni kéne.<br />
Ja az is, egy-egy újkori vulkánkitörés többszörös CO2-t nyom a légkörbe, mint az emberiség több év alatt, de hát ez se nagyon hirdetett dolog.<br />
A "tudósok" azt sem tudják megmondani, HOLNAP milyen idő lesz csak nagy szórással, de azt hogy húsz év múlma mi lesz, abban ugye zsenik.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649539
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:09:53+01:00
2016-11-06T16:09:53+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
A vízgőz például többszörösen üvegházhatású a CO2-höz képest, de a metánról azt is tudom, hogy az 200x (kétszázszor) durvább.<br />
Mégis a CO2 lett kikiáltva bűnösnek. Miért is. Jaaaa, hát ez MÉRHETŐ és így akát PÉNZKÉNT is használható. Micsoda muri, hogy pl. Al Gore zöldnagykövet szenátor úr családjának van az egyik legnagyobb CO2 kvótakereskedő (!) cége.<br />
Amit meg meg szoktam kérdezni, de még soha egyetlen zöldológustól sem kaptam rá választ, hogy az hogyan lehet, hogy Krisztus idejében Rómában azt se tudták mi a tél, tógában, de igen gyakran MEZTELENÜL (Index cikk is van róla) szaladgáltak az emberek egész évben. Most meg télen befagy a seggük! Kétezer éve a Föld átlaghőmérséklete ismereteim szerint 6 fokkal volt magasabb mint ma, most pedig aztállítják a tudósok, hogy +2 foknál jól kihal az emberiség.<br />
Michael Crichton Félelemben című regényét érdemes elolvasni, ami bár fikció, de igen jó. Ami viszont még jobb, az az UTÓSZÓ. Abban bizony nagyon sok minden érdekes gondolat van a zöld terroristákról meg a globális felmelegedés bizniszről. Ajánlom mindenkinek.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649491
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T16:05:14+01:00
2016-11-06T16:05:14+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649299" class="reply_nick_75593" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649299 );">@porthosz</a>: "A klíma mindig változik, mindig is változott..."<br />
<br />
Itt egy link a témában:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/">www.met.hu/eghajlat/fold_eghajlata/foldtorteneti_korok_eghajlata/</a><br />
<br />
Egyenlőre úgy néz ki, hogy a felmelegedés kiegyenlíti a lehülési ciklust, de erre nem lehet építeni mert lehet, hogy a felmelegedés gyorsabb lesz. Aztán ha elolvadnak a jégsapkák, akkor megemelkedik az óceán szintje. Ezen kívül még tektonikai mozgásokat is elindíthat, mert ha 2000-3000 m vastag jég elolvad egy kontinens felett, akkor az elkezd kiemelkedni az asztenoszférából (földköpeny) más kontinensek meg sűlyedni kezdhetnek. Az a gond, hogy nem igazán kiszámítható.<br />
De egyébként a klímaváltozás csak egy a globális problémák közül, ezen kívül még szennyezzük az óceánokat, szemetelünk és még egy csomó más....
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649409
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:58:13+01:00
2016-11-06T15:58:13+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649311" class="reply_nick_824438" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649311 );">@Alick</a>: <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.matud.iif.hu/08jun/03.html">www.matud.iif.hu/08jun/03.html</a><br />
<br />
"Az utóbbi évtizedekben a Naprendszer más bolygóin is figyeltek meg felmelegedést..."<br />
<br />
Akkor költözz oda :) Nem érdekel, hogy máshol mi van, se így, se úgy. Nem tudunk elköltözni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649379
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:55:21+01:00
2016-11-06T15:55:21+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649293" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649293 );">@nemecsekerno_007</a>: Nem olvastad az első hozzászólásomat. Ennek az a lényege, hogy mi itt biztosítsuk az életszínvonalunkat saját erőnkből (aka, kínai gyermekmunkások meg arab olaj nélkül), ők meg csináljanak saját, működő gazdaságot, átjárás meg se ide, se oda. Olvas, értelmez, válaszol. Mert ha mindent hagyunk a régiben (mostani helyzet), akkor lesz a Földön jó pár kizsarolt, élhetetlen terület, ahonnan tetszik-nem tetszik, mindenkit be kell fogadnunk feltétel nélkül.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649365
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:53:42+01:00
2016-11-06T15:53:42+01:00
gyászhuszár
http://blog.hu/user/330782
Teny: a klimavaltozas kibaszott nagy uzlet!
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649315
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:49:00+01:00
2016-11-06T15:49:00+01:00
porthosz
http://blog.hu/user/75593
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649293" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649293 );">@nemecsekerno_007</a>: <br />
<br />
A "klímamenekültek" fő problémája hogy túlszaporodtak. Miközben az afrikai országok mezőgazdaságilag müvelhető területe nem nőtt, a népesség a 4x-sére nőtt az elmúlt 40 év alatt (pl. nigéria: 40 ->160 millióra).<br />
Szóval ennek semmi köze a klímaváltozáshoz, európában is elég nagy probléma lenne ha a mostani 400 millióról 1.6 milliárdra nőne a népesség 40 év alatt.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649311
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:48:14+01:00
2016-11-06T15:48:14+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649195" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649195 );">@nemecsekerno_007</a>: "A Föld pályaelemeinek változása szerint épp lehülési ciklusban vagyunk."<br />
<br />
Forrás..?<br />
<br />
Az utóbbi évtizedekben a Naprendszer más bolygóin is figyeltek meg felmelegedést:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.space.news/2015-10-06-entire-solar-system-is-heating-up-scientists-blame-solar-warming.html">www.space.news/2015-10-06-entire-solar-system-is-heating-up-scientists-blame-solar-warming.html</a>
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649299
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:46:50+01:00
2016-11-06T15:46:50+01:00
porthosz
http://blog.hu/user/75593
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649195" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649195 );">@nemecsekerno_007</a>: "A Föld pályaelemeinek változása szerint épp lehülési ciklusban vagyunk. A légkör mégis melegszik"<br />
<br />
Most nem tudom hogy ennek örülni kell vagy sírni?<br />
Ha mi okozzuk és ez miatt nem lesz jégkorszak, akkor az most rosszabb mintha nem csinálnánk semmit és jégkorszak lenne?<br />
<br />
A klíma mindig változik, mindig is változott. Jelen esetben maximum azt választhatjuk meg hogy melyik irányba változzon.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649293
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:46:38+01:00
2016-11-06T15:46:38+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31648115" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648115 );">@Wildhunt</a>: "És hamár aktuálpolitika: Aki klímakatasztrófa által súlytott területről elmenekül, ahelyett...."<br />
<br />
Ez akkor lenne jogos, ha a te jóléted biztosításának semmi köze nem lenne a klímaváltozáshoz. Mondjuk semmi olyat nem eszel amiben pálmaolaj van v. nem használsz olyan kozmetikumot amiben kőolaj-származék van.<br />
Ha nem így van, akkor téged a klímamenekültekkel együtt kell visszab****ni oda ahol gondot okoz a klímaválotzás, hogy segíts nekik megoldani a problémát.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649275
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:45:13+01:00
2016-11-06T15:45:13+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649039" class="reply_nick_401973" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649039 );">@szita szita péntek</a>: "Ma egységnyi földterületen több élelmiszert termelnek, mint 100, de akár mint 10 éve is."<br />
<br />
Ezzel nem vagyunk kint a vízből, mert a mai élelmiszerek tápanyag tartalma a töredéke a 100 évvel ezelőttinek.<br />
<br />
"Másrészt a vegyszerek hiánya (és a gépesítés mérséklése) kis parcellás művelést kíván és marha sok élőmunkát."<br />
<br />
C3PO megy majd kapálni. :)<br />
<br />
Az innováció lehetőséget kíván a magas termelékenység melletti öko-lábnyom csökkentésre.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649231
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:39:56+01:00
2016-11-06T15:39:56+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31649039" class="reply_nick_401973" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31649039 );">@szita szita péntek</a>:<br />
<br />
1. A Föld eltartóképessége valóban véges, csak még nem vagyunk a végén. Azért tűnik úgy, mert rosszul használjuk ki az erőforrásokat. A gazdag nyugati országokban kb. az élelmiszer 40%-a végzi a kukában. A világ másik fele meg éhezik a gazdagabb része meg elhízott. (ha így marad akkor még több kövér ember lesz a gazdag országokban. Egy ideig, utána sokan fognak éhen halni.)<br />
<br />
2. Mezőgazdaság: Sok változásra lenne szükség a táplálkozási szokásokban is, ennek már látni jeleit. Az se jó, hogy olcsó az élelmiszer, részben ez vezet pazarláshoz ugy ahogy minden másnál szokott. (benzin, földgáz etc...)<br />
<br />
3. Középkor: Ez melodrámának elmegy, de messze nem ilyen rossz a helyzet. Nem kéne visszamenni a középkorba, csak a gazdag országoknak kéne javítaniuk a hétköznapok hatékonyságán. Ha ez nem sikerül akkor hasonló problémával fogunk találkozni, mint az olajon meggazdagodott arab országok mikor elfogy v. nem kell senkinek a kőolaj.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649195
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:33:13+01:00
2016-11-06T15:33:13+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647987" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647987 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: "A Föld precessziós tengely körüli mozgásának ciklusa..."<br />
<br />
- A Föld pályaelemeinek változása szerint épp lehülési ciklusban vagyunk. A légkör mégis melegszik. (mert ugyanis azt ciklikus)<br />
- Ha nem az ember okozza akkor mi a hónaljmankós ****** Mi váltohzott leginkább az elmúlt 20 000 évben. Egyébként az ipari forradalom időszakában ugrott meg a CO2 emisszió.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649185
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:32:16+01:00
2016-11-06T15:32:16+01:00
porthosz
http://blog.hu/user/75593
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31648105" class="reply_nick_522071" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648105 );">@Csaba121</a>: "általad is idézett változások MILLIÓ évek alatt hatna, most pedig néhány száz év alatt melegedett fel az éghajlat..."<br />
<br />
Most kapaszkodj meg: nem tudjuk hogy mennyi idő alatt hatnak.<br />
<br />
Szemben azzal amit a legtöbb ember gondol, a természetben - mivel nagyon komplex rendszer - valójában a folyamatok rendkivül gyorsan lezajlanak mert kvázi láncreakció indul be. Ez amúgy minden komplex rendszer sajátja, pl. a lázad sem úgy megy fel 40 fokra hogy elkapod a betegséget és akkor 2 hét alatt szépen felmegy 36.6-ról 40-re. Hanem úgy hogy este lefekszel aludni még semmi bajod és reggel már lázasan ébredsz, délre tüzel a fejed. Mindössze néhány óra kell neki.<br />
<br />
Jelen esetben pl. az utolsó jégkorszak ~10 ezer évvel ezelőtt ért véget, tehát nem évmilliók hanem néhány ezer év is bőven elég ahhoz hogy jégkorszak következzen be vagy épp ellenkezőleg hogy véget érjen egy és helyette felmelegedés legyen. Mindez zéró emberi tevékenység nélkül, már tucatszor megtörtént az elmúlt 200 ezer évben.<br />
<br />
Innentől kezdve viszont nem az a kérdés hogy közrejátszunk-e a klímaváltozásban, hanem ahogy a viccben amikor a kisegér meg az elefánt megy át a hidon és megszólal az egér hogy: "ugye milyen hangosan dübörgünk!?"<br />
Na szóval hogy mi vagyunk az egerek vagy az elefánt.<br />
<br />
Mert ha csak az egerek vagyunk, akkor nagyon rákefélünk ha visszafogjuk az ipart csak azért mert azt hisszük hogy az majd megállítja az elefántot (ha érted a példám)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649111
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:24:50+01:00
2016-11-06T15:24:50+01:00
szita szita péntek
http://blog.hu/user/401973
Pár hozzászólással ezelőtt felvetődött a villanyautó gondolata - ehhez is csak hozzágagyogok. A villanyautó soha a büdös életben nem lesz környezetbarát, de még csak arról sem vagyok meggyőződve, hogy érezhetően kevesebb terhelést okozna, mint a benzines társa.<br />
<br />
Tegyük fel, hogy az elektromos energia környezetbarát módon kerül előállításra. (Nem így van - ki tudja mikor valósul ez meg, de legyünk most itt megengedőek.) Akkor is szennyezzük a környezetet az autó előállításával. Azzal meg hogy 4-5 évente cserélgetjük azt újra és újra szennyezünk. Szennyező a lekopott gumi a kerekekről, a fékbetét, gyakorlatilag minden ami az autóval kapcsolatos. Sőt, az utak léte is káros a természetre, populációkat vágnak el egymástól.<br />
<br />
A közlekedés felejtős.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31649039
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T15:15:56+01:00
2016-11-06T15:15:56+01:00
szita szita péntek
http://blog.hu/user/401973
Legyünk őszinték. Ahhoz, hogy ökológiailag fenntartható világot teremtsünk kb a középkori szintre kellene visszasüllyednünk, azzal az életszínvonallal megelégednünk. Mire is gondolok?<br />
<br />
A föld eltartóképessége véges. A nagyüzemi mezőgazdaság nagyban lát el minket élelmiszerrel, amit szidunk mert szemét - csak épp arról feledkezünk meg, hogy VAN. Ma egységnyi földterületen több élelmiszert termelnek, mint 100, de akár mint 10 éve is. No persze a nagyban gondolkodásnak áldozatai vannak. Tolni kell a vegyszereket, a műtrágyát, olyan fajtákat kell nemesíteni, amelyek nagy tömeget adnak... Ennek aztán az íz a vitamin tartalom meg még a jó ég tudja mi minden látja kárát, de mennyiségileg biztosítva van az ellátás. <br />
<br />
Amennyiben erről lemondunk és ökológiailag fenntartható vagy bio vagy hívd ahogy akarod termelésre állnánk rá egész egyszerűen nem lenne annyi élelmiszer mint amire szükség van. Ok, kevesebb ember kell - végül is nem elképzelhetetlen. Másrészt a vegyszerek hiánya (és a gépesítés mérséklése) kis parcellás művelést kíván és marha sok élőmunkát. A középkorban (tippem szerint, pontosan utánanézni lusta vagyok) a lakosság 70-80%-a foglalkozott földműveléssel. Ma mennyi lehet ez a szám? 10%? Tehát a fenntarthatósághoz egyrészt kevesebb ember kell, másrészt elfelejteni a jelenlegi ipari, fogyasztói kultúrát. <br />
<br />
Mivel kevesebb ember foglalkozik iparral/szolgáltatással a különféle termékekből egyszerűen nem lehet olyan mennyiségben előállítani, mint ma. Tehát mondjuk egy életen át ki kell szolgálnia 3-4 cipőnek. Ennyi jut - és ez érthető minden másra is. <br />
<br />
Középkor. Meg lehet csinálni? Nyilván nem. Akkor lesz ilyen az élet, ha az emberiség belekényszerül. De az még nem ma lesz.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31648707
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T14:43:20+01:00
2016-11-06T14:43:20+01:00
tükörfúró
http://blog.hu/user/378014
Élelmiszer hulladék? <br />
Úristen. Ennyi hülyeséget rég olvastam, van egy jó felvetés, globális felmelegedés, és akkor félrevisszük azzal ,hogy baromságokról van szó.<br />
De ám járjuk ezt körbe:<br />
Hol dobják ki a kaját? Hát nem otthon a maradékot, főleg jellemzően nem magyarországon.<br />
Hanem ez a rendszerből következik, amit nem vesznek meg és lejár, azt hova tegyék?<br />
Ha nincs kaja a boltban, mindenki zabos, és megy máshova, én is.<br />
Tehát egy bolt akkor megy normálisan, ha 2-3x túlkínálat van, tehát mindenből minden árszinten van bőven és nem az utolsó X márkás tejért megy a fájt a hűtőpult előtt.<br />
Étterem, ugyanez, mégdurvábban.<br />
Lehet ,hogy sokan megeszik nálunk mit sem sejtve a levesbe aprítva a két napos valamit, meg legdurvább helyeken a más által visszaküldött nemszereti akármihúst..<br />
De egy normális, nem gusztustalan, nagy kajás helyen szintén úgy főznek, minden legyen frissen vagy félkészen, jó nagy részét kidobják, mert nem fogy el épp valamiért, és nincs vele mit csinálni.<br />
Minnél jobb a hely, frissebb általában a kaja, gyorsabban kapod (tehát nem akkor szedik ki a jégről mikor beesel és rendszelsz), nagyobb és valós választék, vagyis nem abbol a 20-25 féle alapanyagból van minden, annál több rossz-lejárt-moslék kaja megy a szemétre.<br />
<br />
A probléma tehát hol van itt is? <br />
A globális gazdasággal, elosztó, kereskedelmi, ipari rendszerrel, ami képtelen lassítani, mert ha becsuknak a hiperek, bezárnak az éttermek, elbocsájtják a dolgozókat, azt recessziónak hívjuk, de amig fullon pörög a gazdaság, addig ömlik-ömlik és ömlik a szemét, nem csak az étel, minden más is. <br />
És fogy az energia, a fosszilis, a szállítás, a termelés pörög, mintha nem lenne holnap.<br />
Jó kezdeményezés, hogy odahaza led meg kapcsoljuk le a villanyt, de ezek kábítások, aszpirin a rákos betegnek. <br />
Mert miközben a villanyt lekapcsolod, nem győzöl a telefonoddal csatlakozni a legujabb 22G cellára, amiből most szórt ki az X és persze a verseny miatt az y az z és a q szolgáltató is ujabb X százat, a fogyasztásuk darabonként többezer villanykörte.<br />
De megy az okostévéd, a box, a cordlesstelefon, a modem, a pécé, annak monitora, szoval je, 21.szézad, dejó hogy itt a takarékos led meg le is kapcsoljuk, hát, tényleg.<br />
Megoldás? <br />
Nincs. <br />
Ki akar a kőkorban ragadni, akár egyén, akár térség, ország vagy nemzetközösség szinten? Senki.<br />
Ki akar lemaradni a globális versenyben? Senki, mert ezek a hatások -MÉG- a veszteseknél csapódnak le igazán, mi akik a nyertesei vagyunk ennek, ülünk a klimás lakásunkban, a klimás kocsinkban, és gondosan lekapcsoljuk a (ledes) villanyt, hogy tegyünk "valamit a környezetért" is. LOL.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31648115
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:45:26+01:00
2016-11-06T13:45:26+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
És hamár aktuálpolitika: Aki klímakatasztrófa által súlytott területről elmenekül, ahelyett, hogy ott maradna dolgozni és helyrehozni a bajt (erdőtelepítéssel, feltöltéssel, tudományos fejlesztésekkel), azt a határon kivégezni.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31648105
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:44:03+01:00
2016-11-06T13:44:03+01:00
Csaba121
http://blog.hu/user/522071
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647987" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647987 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: <br />
Az a vulkántevékenység egy töredéke volt az ipari forradalom óta az ember által a légkörbe kibocsát CO2-nek, és mint fentebb írtam a te általad is idézett változások MILLIÓ évek alatt hatna, most pedig néhány száz év alatt melegedett fel az éghajlat...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31648081
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:42:19+01:00
2016-11-06T13:42:19+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647895" class="reply_nick_288142" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647895 );">@Szabványok</a>: Csillagos ötös, látom megértetted. Vegyél biciklit, azt is lehetőleg vas/acélvázasat.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31648063
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:40:28+01:00
2016-11-06T13:40:28+01:00
Csaba121
http://blog.hu/user/522071
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647289" class="reply_nick_576281" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647289 );">@laci_52</a>: De, minden kétséget kizárva bizonyították már, hogy az ember IS okozza, ugyanis az eddigi globális éghajlat-változások, amiket a földtörténetben ismerünk, mind millió éves időtávlatban folytak le, a mostani azonban néhány száz év alatt, összhangban az ipari forradalommal, és ilyet legfeljebb valamilyen természeti katasztrófa váltott ki: üstökös becsapódás vagy óriási vulkánkitörés. Azt persze nem tudjuk, az emberi beavatkozás nélkül hogy folyt volna és milyen irányba az éghajlat-változás, de az ember hatására egy erőteljes és gyors melegedés következett be, főleg a CO2 kibocsátás hatására...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647987
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:32:44+01:00
2016-11-06T13:32:44+01:00
Amíg egy izlandi vulkánkitörés annyi üvegházhatású gázt és port nyom a levegőbe, mint Európa teljes kibocsátása egy év alatt, addig nem sok értelmét látom egy évi 4-5%-os kibocsátáscsökkentésnek (és ennek a közelében sem járunk globálisan). Hiszen egy vulkán megoldja 20-25 évi "munka" eredményét.<br />
<br />
Arról nem beszélve, hogy egyáltalán nem látom bizonyítottnak azt, hogy az emberi tevékenység okozza a felmelegedést.<br />
<br />
A Föld precessziós tengely körüli mozgásának ciklusa 26000 év, nekünk meg van maximum 200 évnyi pontos meteorológiai mérésünk. Várjunk meg két teljes ciklust (ami még 51800 év), aztán akkor lehet valami trendszerű elméletet felállítani. Addig találgatás...
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647895
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:19:51+01:00
2016-11-06T13:19:51+01:00
Szabványok
http://blog.hu/user/288142
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647619" class="reply_nick_884339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647619 );">@Wildhunt</a>: Tehát ne vegyek villanyautót, amiben 200kg Li akku van.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647887
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:19:19+01:00
2016-11-06T13:19:19+01:00
Szalay Miklós
http://blog.hu/user/533482
Itt egy tömör de alapos összefoglaló a globális problémákról, a felmelegedésről, az ezt nézze meg:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://egyvilag.hu/temak.shtml#temaid078">egyvilag.hu/temak.shtml#temaid078</a><br />
<br />
(A legfelső sor a kép tetején, "Globális problémák". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647877
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T13:17:41+01:00
2016-11-06T13:17:41+01:00
Szabványok
http://blog.hu/user/288142
Pontosan ezért kell atomerőműveket építeni!<br />
Zéró CO2 emisszió!
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647711
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:59:02+01:00
2016-11-06T12:59:02+01:00
szita szita péntek
http://blog.hu/user/401973
- "Ha a globális felmelegedés tényleg létezne, nem lenne ilyen sok vihar. " - Mégis ki az az egysejtű, aki ezt gondolta? <br />
- " Lehet, hogy igaz, de ez a probléma nem érint engem és a családomat." Szép dolog a környezetvédelem, küzdjünk is érte, de ne hazudozzunk. Egy generáció ezen a téren se pro sem kontra nem tud annyit letenni az asztalra, hogy annak érdemi, érezhető hatásai legyenek. (A felhozott allergiás példára: Az orvostudománynak hála csökkentettük a természetes kiválasztódás hatásait, az evolúció nem úgy működik az embereknél, ahogyan kellene. Elkorcsosulunk na ne szépítsük. Ezer éve a betegek meghaltak, ma életben tudjuk tartani őket és utódokat nemzenek. Ennek ne lenne hatása?)<br />
- "A környezettudatos életmód túl sok energiát és pénzt igényel." - Szerintem igen is többe kerül. Más kérdés, hogy felelősen gondolkozva többet is kellene áldozni rá, de attól még többe kerül. Egyszerűen nézzük meg mi a kölséghatékonyabb: a szerteszéjjel vegyszerezett nagyüzemi mezőgazdasági termelés vagy a kis parcellás (vegyszerek nélkül ugye nem lehet nagyban gondolkozni a betegségek terjedése miatt) nagy élőmunka igényű földművelés?<br />
- "Én csak egy ember vagyok – egyedül nem tudok nagy változást elérni" - Igaz. "Amerikában a lakosság életviteléből adódó környezetszennyezés felelős az összkibocsátás 75%-áért."- Hiába no, a fogyasztói kultúra. Nem amit többletben kajál, nem ami kaját kidob... hanem minden amit kidob. Az, hogy lecseréled a telefonod, mert régi, hogy nem ott dolgozol ahol élsz stb. Egyénként egyszerűen nem teheted meg, hogy két rend ruhád legyen mert a társadalom kitaszít magából.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647619
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:47:20+01:00
2016-11-06T12:47:20+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
HA valóban tenni akarsz: <br />
1. Minimalizáld a fogyasztásod kb. mindenből, NE vegyél okostelefont, tabletet, szupitrendi kütyüket, meg kb. semmit, amihez alkáli földfémek, vagy ritkaföldfémek kellenek.<br />
2. (vagy 1.a) Fogyassz helyben termeltet, még ha rosszabb is. NE vegyél pld. tengeri halat, déligyűmölcsöt, meg úgy általában világ másik végéből szállított élelmiszert, mert ennek eszement magas az energiaigénye.<br />
3. Dolgozz lakóhelyedhez minél közelebb, ha nem feltétlenül szükséges NE utazz (repülővel semmiképp), még akkor sem, ha ez jelentős életszínvonal romlással jár (így is 1000x jobban fogsz élni, mint aki kipusztítja a mangrovemocsarakat, hogy meglegyen a betevő szójaszószod).<br />
<br />
Nálad, meg zöld társaidnál, ebből mennyi van meg?
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647517
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:36:58+01:00
2016-11-06T12:36:58+01:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
Nem tudom, mit szívtál, de erős szer lehetett. Vagy csak egy szimpla akármilyen propagandát akarsz itt tolni - tök feleslegesen. <br />
Az észak-amerikai kontinenst érő, ám a nyugat-afrikai partoknál keletkező viharok bizony az óceán felmelegedéséből keletkeznek. Amikor nyugat-afrika partjainál az óceán hőmérséklete eléri a 25 C fokot, akkor indul meg egy ott egy olyan párolgás, amelyből a hurrikánok keletkeznek. Tudományos tény. <br />
A hóviharoknak ehhez semmi közük. És, mint a tények ábrája is mutatja, bizony, évről évre egyre durvább viharok keletkeznek ott, amelyek egyre nagyobb károkat okoznak az észak-amerikai kontinens keleti partjain. Szóval, lehet, hogy ha kevesebb anyagot tolnál, akkor nem írnál ilyen hülyeségeket, átgondolatlanul.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647477
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:32:26+01:00
2016-11-06T12:32:26+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
TÉNY: A CO2 kibocsátás legnagyobb felelőse a teherszállítás, ipar és a légiforgalom. A személygépkocsik kb. 16%-ot tesznek hozzá. Tehát, kedves "zöldek":<br />
1. Tessék a gazdaság/multik/fogyasztás szerepének minél előbbi és minél drasztikusabb csökkentéséért kampányolni.<br />
2. A feleslegesen megtermelt áru a legnagyobb szennyezés, tehát tessék étel/ital dolgában a fejadagok bevezetéséért, a heti minél kevesebb napon nyitva lévő boltokért kampányolni.<br />
3. Betiltani a fapados járatokat.<br />
Nagy cégeket feldarabolni, kicsike, kislétszámú munkahelyeket telepíteni oda, ahol az emberek laknak, nem erőltetni a lakosság mobilitását, mert hétvégén úgyis mindenki hazautazik.<br />
<br />
Ja, hogy ha ilyenekkel kampányoltok, akkor nem lesztek trendik, mert csak az autók betiltása, meg a napelemfelszerelés elég hipszter? Hát sajnálom, ez egy ilyen bicikli.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647449
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:28:42+01:00
2016-11-06T12:28:42+01:00
Valóság nevű unokahúgotok
http://blog.hu/user/946725
"Tudósok szerint a Föld hőmérsékletének most csökkennie kéne, ahogy közelít a soron következő jégkorszak ideje." - Ezzel a mondatoddal be is bizonyítottad, hogy semmit sem értesz a globális felmelegedéshez, de általában a tudományhoz és a tudományos érveléshez sem.<br />
<br />
Mert:<br />
<br />
1.) A Nap ciklusai és az éppen tapasztalható naptevékenység-fokozódás alapján, valamint a Föld Nap körüli pályájának, valamint a Föld tengely-hajlásszög változásának adatsorai egyértelműen arra utalnak, hogy jelenleg mindezek a tényezők a Földet érő napsugárzás-növekmény felé mutatnak. Az igaz, hogy épp egy interglaciálisban vagyunk, ám annak épp az első, azaz erős felmelegedéssel járó szakaszában.<br />
<br />
2.) Ha "tudósok" állításaira hivatkozol ("tudósok szerint"), akkor ezt úgy szokás megtenni, hogy pontosan jelezzük, kikről és nekik mely kutatási eredményeiről-publikációiról van szó.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647431
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:26:59+01:00
2016-11-06T12:26:59+01:00
Szarazinda
http://blog.hu/user/40099
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647289" class="reply_nick_576281" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647289 );">@laci_52</a>: sajnos de
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647427
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:26:29+01:00
2016-11-06T12:26:29+01:00
Szarazinda
http://blog.hu/user/40099
<a href="http://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612?full_commentlist=1#c31647209" class="reply_nick_414374" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31647209 );">@Jossarian</a>: ezt most nem teljesen értem. Az, hogy természetes okok is kiválthatnak éghajlatváltozást, ráadásul csak maximum 1-2 évig tart a hatásuk, az miért cáfolja, hogy az ember is képes ugyanerre? Ráadásul hosszú időre? Vagy csak provokatív trollkodás? Mert akkor nem szóltam.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647289
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:10:42+01:00
2016-11-06T12:10:42+01:00
laci_52
http://blog.hu/user/576281
Az adatok kétséget kizáróan azt mutatják, hogy a globális felmelegedés kétségbevonhatatlan tény. Azt viszont még senki sem bizonyította be, hogy mindezt az emberi tevékenység okozza.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647229
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T12:01:28+01:00
2016-11-06T12:01:28+01:00
Voznyák Pista2
http://blog.hu/user/1091132
Én már komolyan tolom a takarékosságot, pl. sört, bort, nem öntünk ki.<br />
Megisszuk mind :)
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647209
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T11:59:14+01:00
2016-11-06T11:59:14+01:00
Jossarian
http://blog.hu/user/414374
A termeszet pont leszarja, hogy az ember mit tesz itt a Foldon. <a rel="nofollow" href="http://index.hu/tudomany/til/2016/11/05/a_vulkankitores_amit_az_egesz_vilag_megerzett/">index.hu/tudomany/til/2016/11/05/a_vulkankitores_amit_az_egesz_vilag_megerzett/</a> Errol ennyit...<br />
Aki akar az feljen a "globalis felmelegedestol", legeljen es bringazzon aztan valami lesz.
https://greenandcarelifestyle.blog.hu/2016/11/04/tevhit_612/full_commentlist/1#c31647175
Válasz erre: 6 klímaváltozással kapcsolatos tévhitet cáfolunk meg!
2016-11-06T11:55:51+01:00
2016-11-06T11:55:51+01:00
pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét
http://blog.hu/user/1160072
Felesleges barmit tenni, ugyis mind meghalunk.<br />
Szerintem hagyni kene, abbol majd tanul a sok konzumidiota kocsog.